Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2013 05:38 - Персийският ми хороскоп е Га рванът
Автор: viktoriaesv Категория: Други   
Прочетен: 532 Коментари: 0 Гласове:
0



 ....Случват ми се лоши неща около Петропавлов ден....От времето на установяване на
еврейщината и призма входа....
Обърнах се за съвет към персийския ми хороскоп ,под знака на Гарвана съм,винаги
намирам за доказателство при разходките си из природата по едно черно перо около
мен,и ми се даде познание....
За това кой ,как ,къде и защо нагласи американската помия в живота ми...
Май на истина ще се окаже,че страшната власт с наркотика,досиетата,телефона,
електрото,компютъра,нощния вход призма в настройките на съзнанието и 
телепатичния синтетичен контакт е нищожна пред висшата власт.......
Та защо напр.претекста -за теб няма работа в България,толкова години по еврейски
е интерпретиран-родител си на наркоман,а нашите имат деца,и да имаше шансове
с работата,американският удостоител те смачкваше след като смачка с хероина и
досието всичко......
Та за Гарвана и за Туле-така викат на/гарваните в Северна България.....
или как се гласи негатив за изхвърляне на грехове около банска гад и старо убийство,
абе еврейщината...
Висшата власт...


Тагове:   дом,   семейство,   работа,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930